سفر هیئت دولت با اتوبوس
یک روز تعطیل قرار بود هیئت دولت برود قم برای زیارت و دیدار با مراجع تقلید.
گفت: همه با یک اتوبوس می رویم!
گفتیم: آخر چنین چیزی نمی شود.
گفت: اولا سفر زیازتیه ثوابش هم بیشتر است، دوما دسته جمعی بیشتر خوش می گذره، سوم اینکه وقتی همه در یک اتوبوس هستیم فرصت هست که مشکلات وزارتخانه ها بهتر برسیم و مسائل جاری را با همدیگر مطرح کنیم.
بالاخره هم اینکه این وزرا از مشکلات سفر مردم با وسائل عمومی و شرایط راه ها با خبر شوند یا نه؟
خاطره ای از شهید رجایی؛ کتاب خدمت از ماست ص 18
+ نوشته شده در شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت 14:18 توسط عبدالله صادقی
|